新たな冒険 - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Katya Booij - WaarBenJij.nu 新たな冒険 - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Katya Booij - WaarBenJij.nu

新たな冒険

Door: Katya

Blijf op de hoogte en volg Katya

09 November 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

新たな冒険
New adventure


Na maanden voorpret en erg veel geduld moeten hebben begint de reis eindelijk dus waar gaan we eerst heen? België natuurlijk van daar pak ik mijn vlucht naar Japan toe met een overstap in Doha.
Dus ik mag een paar uur ronddwalen op Doha ik denk dat ik me daar wel ga vermaken en misschien win ik wel een Bentley of Mercedes je weet het niet misschien heb ik een goede relatie met Fortuna ;)
Maar mijn eerste reis dag ziet er zo uit last supper met mijn ouders altijd gezellig en lekker natuurlijk, dan door naar Den Haag centraal om de bus te pakken naar België Zaventem airport.
Het is de nachtbus dus vertrek ongeveer 23.30 en kom rond 03.00 aan nou dan zijn we daar, wat eten drinken en dan ga ik een paar uur plat omdat ik dan om 06.00 moet inchecken voor mijn vlucht die om 09.00 in de ochtend gaat nou in het vliegtuig natuurlijk verder tukken, en dan kom ik ergens in de middag aan om een paar uur te spenderen op Hamad international airport.
Vrijdag 11 november ga ik weer vliegen gelukkig is het in de nacht dus dat betekent dat ik vrijdag 11 november om 19.00 aankom in Narita airport, 1 ding staat vast HALLO JETLAG.
Eenmaal op Narita airport dan wat? oh ja eerst eten natuurlijk kans is groot dat ik moet eten ben zo simpel, en je weet helaas nooit hoe vliegtuigeten is ;) dus eerst maar op zoek naar eten en drinken, daarna volgende ding waar ga ik slapen? ik heb voor mijn eerste nacht nog geen slaapplek dus eerst is de vraag waar wil ik gaan slapen in de buurt van Narita airport of pak ik meteen de trein naar Tokio? dat zie ik wel als ik daar ben want ik weet dat er genoeg keuzes is om waar te slapen in Japan:


Hotel? Nee te duur valt gewoon buiten mijn budget kan ik beter in Thailand in een luxere hotel zitten dan Tokio.
Love hotel? Kan ik een hele verhaal van mijn maken maar ik laat het aan iemand anders over die het zelf ervaren heeft ;)
( https://www.youtube.com/watch?v=M3HAhvYynnc )


Capsule hotel? qua budget is het goed te doen en het is ook een beleving om dat mee te maken.


Manga café's? ja is ook een optie ik pak even een stuk tekst waar het lekker makkelijk uitgelegd is ;)


Manga cafes are another unconventional option for accommodation. Popular with transients and people who missed the last train home, they’re cheap and easy to enter without a booking. They’re best left for when you’re traveling without a lot of luggage—or if you really did miss the last train back to your actual accommodation, and you’d like to stay in a safe, cozy place instead of roaming the streets.


Het is me toch gelukt om een slaapplek te vinden ik heb een leuk hostel gevonden die 20 min rijden van Narita airport en je hebt de mogelijkheid dat ze je oppikken van het vliegveld nou dat is ook fijn plus in de prijs zit ook ontbijt bij :). dus nu zijn jullie op de hoogte van waar ik rondhang en wat ik aan het doen.



  • 09 November 2016 - 22:30

    Sas:

    Whoohooo, het is nu echt begonnen!! Nou ja, over een uurtje dan begint de reis pas echt! Heel veel fun! XxX

  • 10 November 2016 - 15:32

    Katya De Booij:

    dank je wel :) gaat helemaal goed komen !! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Asia 2016 / 2017

To enjoy every bit of it

Recente Reisverslagen:

02 December 2016

Hello Chiang Mai

29 November 2016

Even een kort verhaal

18 November 2016

Sawasdee Bangkok

16 November 2016

Arigato Nihon

14 November 2016

First days
Katya

Just where the hell is cat?

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 73528

Voorgaande reizen:

09 November 2016 - 14 Januari 2017

Asia 2016 / 2017

Landen bezocht: